وبلاگ

قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور

قیمت تابلو فرمان آسانسور در فروشگاه آسانسور مجتبی لیفت بسیار ارزان است. چرا که ما نمایندگی انواع این قطعه را داریم. با قیمتی بسیار مناسب آن را به مشتری به سراسر کشور عرضه می‌کنیم. در نظر داشته باشید که این جزء یکی از قطعات اصلی و پایه ای در آسانسور است. این قطعه در مراحل آخری و نهایی نصب آسانسور استفاده می‌شود. به عنوان مرکز پردازش کننده اطلاعات و هدایت کننده قطعه‌های گوناگون آسانسور است. ما به عنوان نماینده فروش این قطعه با نازلترین قیمت و ارائه خدمات بعد از فروش آن را برای مشتریان خود به سراسر کشور ارسال می‌کنیم.

 

قیمت تابلو فرمان آسانسور

خرید و قیمت تابلو فرمان آسانسور

همانطور که می‌دانید این قطعه هدایت کننده دیگر قطعات آسانسور است. همه خواسته‌ها و دستوراتی که مسافر آسانسور به تابلو فرمان می‌دهد را این قطعه پردازش می‌کند. سپس همان دستورات را به موتور آسانسور که قلب آسانسور است، منتقل می‌کند. به خاطر همین نام دیگر آن برد کنترل آسانسور می‌باشد. هنگام خرید این قطعه به نکاتی چون میزان توان، نوع درایو، نوع کاربرد آسانسور، ظرفیت و توان موتور آن و غیره توجه بفرمائید.

 

خرید و قیمت تابلو فرمان آسانسور

 

 

قیمت قطعات تابلو فرمان آسانسور

جای این قطعه در موتورخانه است و هنگام راه اندازی آسانسور نصب می‌شود. با دارا بودن درایو کنترل سرعت، نقش بسیار مهمی در میزان کیفیت حرکت آسانسور دارد. همچنین از وارد شدن شوک و بعضی از لغزش‌ها حین حرکت در آسانسور پیشگیری می‌کند. یکی دیگر از وظایف این قطعه این است که جهت حرکت کردن بالابر را تحت کنترل خود قرار می‌دهد. این قطعه به عنوان بردی برای کنترل آسانسور است که جهت حرکت کابین به سمت بالا یا پایین را مشخص می‌سازد. با استفاده از این قطعه همه دستورات استفاده کننده از آسانسور مورد پردازش قرار گرفته و در اختیار موتور قرار می‌گیرد. همچنین کنترل تجهیزات دیگر آسانسور مثل اتاقک، سوئیچ‌ها و ترمزها را نیز در دست دارد.

 

 

قیمت قطعات تابلو فرمان آسانسور

 

قیمت بهترین تابلو فرمان آسانسور

برای خرید و قیمت تابلو فرمان آسانسور به سایت مجتبی لیفت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در این صورت راهنمایی‌های لازم را در خصوص خرید انواع قطعات آسانسور از جمله تابلو فرمان آسانسور را بخواهید. ما بسیاری از برندهای مختلف را برای تابلو فرمان در فروشگاهمان موجود داریم.دقت شود که حین خرید این قطعه و سایر قطعات آسانسور، به خدمات پس از فروش آن نیز توجه کنید. این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

 

۰۲۱۳۳۶۹۵۶۳۷

۰۹۱۲۳۷۵۵۹۰۹ 

 

 

قیمت بهترین تابلو فرمان آسانسور

 

تابلو فرمان آسانسور

این قطعه خود متشکل از قطعه‌های الکتریکی و الکترونیکی مختلفی است. مجموعه این قطعات با توجه به آنچه که کاربر دستور می‌دهد، یکسری ورودی‌ از سمت کاربر و چاله آسانسور دریافت می‌کند. سپس این دریافتی‌ها را پردازش کرده و به نتیجه‌ای امن و کاملا منطقی می‌رسد. آنگاه خروجی را به سیستم تحویل می‌دهد. در نتیجه کل این فرآیند آن فرمانی که مسافران داخل کابین می‌دهند به درستی انجام می‌شود. تابلو فرمان از یکسری قطعه تشکیل شده است که در اینجا همه آنها را نام می‌بریم. 

 تا آن دستوری که از طرف کاربر داده شده انجام گیرد این قطعات شامل تابلو فرمان از یک سری قطعات شریف شده از جمله برد اصلی، درایو، فیوزهای محافظتی، کنتاکتورها، رله و اتصالات.

 

تابلو فرمان با اتاقک آسانسور به کمک تراول کابل یا برد کارکدک یا جعبه ریوزیون ارتباط برقرار می‌کند.

 

 

تابلو فرمان آسانسور

 

 

انواع تابلو فرمان آسانسور

انواع تابلوفرمان‌های میکروپروسسوری با در نظر گرفتن نیرویی که منجر به حرکت آنها می‌شود به دو دسته هیدرولیک و کششی تقسیم می‌شوند. به آنها تابلوفرمان گیربکس دار و تابلو فرمان گیرلس گفته می‌شود. از نظر نوع کنترل الکترو موتور آسانسور نیز به دو دسته تابلو فرمان دو سرعته و تابلو فرمان درایو دار تقسیم می‌شوند. البته که از تابلو فرمان دو سرعته مدتهاست که استفاده نمی‌شود و کنار رفته است. چون کیفیت حرکت آسانسوری که از این تابلو فرمان استفاده می‌کند، قابل قبول نیست. در این نوع، حرکت موتور به کمک روش ستاره مثلث انجام پذیر است.

در مدل تابلو فرمان درایو دار حرکت اتاقک بسیار نرم و بهتر است. چرا که حرکت با کمک تغییر فرکانسی ایجاد شده به موتور سرعت می‌بخشد. در آسانسور کششی از آنجا که موتور به صورت حلقه باز و حلقه بسته کار کند، امکان تغییر مدل و نوع درایو وجود دارد.

 

 

انواع تابلو فرمان آسانسور

یکسری آپشن در میزان کیفیت و قیمت تابلو فرمان موثر هستند. در ادامه به تک تک آنها اشاره می‌کنیم:

کنترل کننده اصلی

برد اصلی دارای مدارهای الکترونیکی است. همه ورودی‌ها را پس از دریافت، پردازش می‌کند، سپس نتیجه را به بخش‌های گوناگون آسانسور منتقل می‌کند. اینکه قطعه‌های مختلف کنترلگر آسانسور از کیفیت وایمنی لازم برخوردار باشند، بسیار حائز اهمیت است. بهتر است از بهترین دانش و علم روز دنیا در طراحی و ساخت آن استفاده شده باشد. با توجه به موارد ذکر شده، بهتر است که تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور، از استانداردی مطابق با استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران استفاده کرده باشد. مدارهای مدل سری دارای عایق جامد، فاصله خزش و فاصله هوایی هستند. این مدار نویز پذیری ندارد.

 

درایو

درایورها یا همان اینورترها کارشان کنترل کردن دور الکتروموتورها است. تغییرهای بسیار زیادی از آغاز تولید آنها تا کنون روی آنها اعمال شده است. همه این تغییرات به منظور افزایش بهره بردن بیشتر از آنها انجام شده است. درایورهای آسانسورهای دنیای امروز جریان متناوب ای سی را از شبکه گرفته و آن را به جریان مستقیم دی سی تبدیل می‌کنند. با کمک سوئیچ زدن قطعه‌های نیمه هادی قدرت در جریان و ولتاژ بالا به شکل متناوب ولی با فرکانس بالا تبدیل می‌شود. ساختار الکتروموتورها به گونه ای است که تغییر در فرکانس باعث کم و زیاد شدن سرعت موتورها می‌شود. این تغییرات فرکانسی برای کنترل سریع و نرم موتورها استفاده می‌شود. نوع درایو و کیفیتش در حرکت کردن و قیمت آن نقش مستقیم دارد.

بهترین گزینه برای یک آسانسور استفاده از یک تابلو فرمان درایو دار حلقه بسته است. چرا که وجود انکودر منجر می‌شود تا اطلاع دقیق و درستی از حرکت و چرخش موتور به کنترل کننده آسانسور منتقل شود. به این ترتیب این اطلاع دقیق در اختیار کنترل کننده قرار می‌گیرد.

 

 

فیوزها 

در تابلو فرمان فیوز به عنوان محافظت کننده از تجهیزات در برابر تغییرات ناگهانی و غیر ارادی است. بنابراین از بروز برخی حوادث پیش بینی نشده پیشگیری می‌شود. گاهی با استفاده از بعضی قطعه‌ها با کیفیت پایین در تابلو فرمان خسارت‌های جبران ناپذیری به وجود می‌آید. برای اطلاع دقیق از قیمت تابلو فرمان آسانسور با ما تماس بگیرید.

 

کنتاکتورها و رله‌ها 

از این قطعه‌ها برای اتصال و قطع جریان الکتریکی در تابلو فرمان آسانسور استفاده می‌شود. برخی اوقات برای اینکه قیمت تابلو فرمان پایین تر شود از قطعات با کیفیت پایین برای ساخت آن استفاده می‌شود. مثلا رله با جنس شیشه جایگزین کنتاکتور می‌شود. این موضوع با توجه به اینکه جریان در برخی مدارهای تابلو فرمان بالا است، ممکن است منجر به بروز برخی حوادث جبران ناپذیر شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که بهتر است از کنتاکتورهایی با کیفیت بالا استفاده شود.

 

اتصال‌ها

کاربرد سیم‌ها و اتصال‌هایی با قیمت ارزان یا با سطح مقطع غیر استاندارد، یکی از دلایل بی کیفیت بودن تابلو فرمان‌ها است. در تابلو فرمان آسانسور برای تغذیه و ارتباط هر جزء بهتر است از یک ترمینال مجزا استفاده شود. همینطور توصیه می‌شود که از سیم‌های آلومینیومی با روکش مس استفاده نشود. چرا کیفیت این محصول به میزان قابل توجهی پایین می‌آید. بهتر است همه سیم‌ها از جنس مس با روکشی مناسب باشند. جهت انتقال داده نیز از سیم به هم تابیده شیلد دار استفاده کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها